İLİONA
2006 yılında Hatay’ın Reyhanlı ilçesinde Hayat Güzellik Salonu’nun sahibi usta öğretici güzellik uzmanı Gül Hanım’ın müşterilerine özel doğal içerikli ve etkili bir ürün arayışındayken, aslında bu kaynağın çok yakınında olduğunu fark etmesiyle başladı. Babaannesinden öğrendiği reçetelerle müşterilerine kişiye özel bakım ürünleri hazırlamaya karar verdi. Başlarda oldukça küçük ölçekli olan bu üretim, ürünlerin etkisi ve kullanıcıların talebi ile büyümeye başladı. Üretim hacmi genişledikçe kişiye özel çalışma imkanı kalmayan ürün sahibemiz bunu profesyonel bir platforma taşıma kararı alarak cilt tipleri üzerinde çalışıp bu doğrultuda ürünler hazırlama yoluna gitti ve İliona markası doğdu. Kullanıcılardan gelen olumlu geri dönüşler neticesinde büyümeye başlayan İliona, güzellik salonlarının, kliniklerin ve bazı yetkili eczanelerin raflarında yerini aldı ve almaya da devam ediyor.
Tam bir ozon aşığı olan ürün sahibemiz salonundaki bakımlarda ozon kullanmaya başlamış ve ozonun cilt üzerindeki mucizevi sonuçlarını uzun yıllar önce gözlemlemiş ve ilk üretimden bugüne kadar yoğun ozon içeren bitkisel cilt bakım ürünleri üretmiştir.
Temiz içerikli cilt bakım ürünlerimizin çeşitliliğini arttırmak, içerikleri zenginleştirmek her zaman önceliğimiz olmuştur. Geleneksel ve modern yöntemlerin bir arada kullanıldığı üretimimizde gönüllü kullanıcıların onayı ile ürünlerimiz son halini almaktadır. Laboratuvar çalışmalarından paketlemeye kadar, üretimin her adımında titizlikle çalıştığımız ürünlerimiz ile alınan sonuçlar profesyonel İliona kullanıcılarını tatmin etmektedir.
Gücünü ozondan ve bitki özlerinden alan doğanın mucizesi İliona’yı sizlerle buluşturmaya büyük bir zevkle devam ediyoruz.
MİSYONUMUZ
Geçmişten gelen tecrübelerin ışığında geleneksel ve modern reçeteleri harmanlayıp güvenilir, sonuç veren, risksiz, temiz içerikli cilt bakım ürünleri üretmek ve profesyonellerin kullanımına sunmak.
VİZYONUMUZ
Kaliteli, fark yaratan ve uygulayan uzmanı sonuca götüren ürünlerin yerli üretimle mümkün olduğunu göstermek. Yurt içinde /dışında (ulusal ve uluslararası alanda) beklentilerin üzerinde, tercih edilen bir marka olmak.